Місяць | Назва ігрових завдань | Основні завдання |
ВЕРЕСЕНЬ | «Знайди і покажи» | Порівнювати палички і колір. Знайти і показати таку саму коротку і довгу паличку і назвати її колір. |
«Будуємо доріжки» «Стрічки в подарунок» | Вчити розрізняти і групувати палички за кольором, освоювати еталони кольору й їх назви, використовувати в мові слова: така сама, однакові за кольором і довжиною і т.д.; розвивати окомір, вчити розуміти поставлене завдання, формувати навички самоконтролю і самооцінки. | |
«Потяг» | Розвивати уявлення про довжину, порівнювати смужки по довжині. | |
«Колір і число» | Вчити дітей відбирати смужки потрібного кольору. | |
ЖОВТЕНЬ | «Море хвилюється» | Вчити слідувати заданому алгоритму, точно виконувати словесну інструкцію. Вчити дітей відбирати смужки потрібного кольору і числового позначення по словесному вказівкою дорослого; підвести до висновку, що у палички кожного кольору є своє число. Завдання повторюються. |
«Підбираємо стрічки до фартушків» | Вчити розрізняти і групувати палички за кольором, освоювати еталони кольору й їх назви, використовувати в мові слова: така сама, однакові за кольором і довжиною і т.д.; розвивати окомір, вчити розуміти поставлене завдання, формувати навички самоконтролю і самооцінки. | |
«Моделюємо квадрат» «Моделюємо прямокутник» | Розвивати уявлення про квадрат і прямокутник. | |
«Парканчики низькі і високі» | Розвивати уявлення про висоту, про довжину, порівняти предмети по висоті і довжині. | |
«Число і колір» | Вчити дітей відбирати палички потрібного кольору числового значення по словесній вказівці дорослого; підвести до висновку, що у кожного числа є свій колір. | |
ЛИСТОПАД | «Підбираємо до будиночка дах» | Закріпити еталони кольору та їх назви. |
«Будинок і меблі для ляльки» | Вчити встановлювати відношення між кольором і числом. | |
«Драбинка висока і низька» | Розвивати уявлення про висоту, про довжину, порівняти предмети по висоті і довжині. | |
«Подорож на потязі» | Закріплювати поняття: "який за рахунком". | |
«Склад числа» | Вчити дітей складати число з одиниць; вчити розуміти поставлене завдання і вирішувати його самостійно, формувати навики самоконтролю. | |
«Вимірюй доріжки кроками» | Вчити встановлювати логічні зв'язки і закономірності, розвивати у дітей окомір, вчити розуміти поставлене завдання і самостійно його вирішувати, формувати у дітей навики самоконтролю. | |
«На кольорову послідовність» | Вчити вирішувати логічні задачі на основі візуального сприйняття інформації, вчити розуміти запропоновану задачу. | |
ГРУДЕНЬ | «Собачка» | Вчити відбирати палички потрібного кольору і числового значення по словесній вказівці дорослого. |
«Мости через річку» | Розвивати уявлення про ширину та довжину. | |
«Як розмовляють числа»(<=>) | Вчити оперувати числовими значеннями кольорових паличок , познайомити дітей зі знаками "<" , " > " . Вчити записувати і читати записи : 3 < 4 . 4 > 3 . | |
«Як ростуть будинки з чисел» (склад числа 5) | Вчити складати число з 2 менших чисел. | |
«Додавання паличок» | Закріпити назву кольорів і числове позначення , вміння співвідносити колір і число , користуватися арифметичними знаками , вчити знаходити палички в сумі рівні двом даними . | |
«Дізнайся довжину мотузки» | Вчити розуміти кількісні відносини , вчити знаходити зв'язок між довготою предмета , розміром мірки і результатом вимірювання , вчити встановлювати логічні зв'язки та закономірності. | |
СІЧЕНЬ | «Білочка та їжачок ідуть на День народження» | Вчити вибирати палички зазначеного кольору , вчити складати зображення предметів простої форми . |
«Конструювання плотів на річці» | Розвивати уявлення про ширину ( " широкий" , "вузький" ) і т. д. , порівнювати предмети по ширині , підбирати плоти за розміром. | |
Інсценування казки «Рукавичка» | Продовжувати розповідати казки за ролями , закріпити уявлення про геометричні фігури , закріпити порядковий рахунок ; викладання цифрового ряду за допомогою паличок Кюїзенера . | |
«Хто в будиночку живе» | Вчити складати число з 2 менших чисел. | |
«Палички можна віднімати» | Вчити орієнтуватися у просторі (поняття «праворуч», «ліворуч»; розвивати кількісні уявлення | |
«Вимірюємо різними мірками» | Вчити вимірювати за допомогою двох умовних мірок довжину предмета, вчити знаходити залежність між вимірюваною величиною, міркою і результатом, встановлювати логічні зв'язки. | |
«Дитяча залізна дорога» | Вчити вирішувати логічні задачі на основі візуального сприйняття інформації, вчити розуміти запропоновану задачу та вирішувати її самостійно. | |
ЛЮТИЙ | « Килимок для кішки» | Вчити розрізняти палички за довжиною і кольором, складати квадрат з паличок. |
«Книги на полиці» | Закріпити знання про геометричні фігури , порядковий рахунок; викладати цифровий ряд за допомогою паличок Кюїзенера . | |
«Як дізнатись № будинку на новій вулиці» | Вчити складати число з 2 менших чисел. Вчити вирішувати логічні задачі на основі зорової сприйманої інформації, вчити розуміти запропоновану задачу та вирішувати її самостійно. | |
«Покажи як ростуть числа» «Як білочка і їжачок гралися числами» | Продовжувати вчити збільшувати і зменшувати числа в межах 10 на 1 , вчити називати сусідів числа , встановлювати логічні зв'язки та закономірності , розвивати зоровий окомір, вчити розуміти поставлене завдання, вирішувати його самостійно, формувати навики самоконтролю. | |
БЕРЕЗЕНЬ | «Виставка тварин» | Розвивати уміння створювати образ тварин, порівнювати предмети по довжині. Позначати словами результат порівняння. |
«До казкових героїв» (дні тижня) | Продовжувати формувати творчу уяву , логіку мислення і дій , закріпити навички прямого рахунку до 10 . | |
«Смугаста серветка» | Закріплювати вміння дітей складати візерунок згідно словесної інструкції, закріплювати назви геометричних фігур, уміння складати число 6 з 2 менших чисел. | |
«Склади килим для числа 7» | Вчити складати числа із 2 менших чисел, виконувати дії додавання та віднімання. | |
«Пошкоджена драбинка» | Продовжувати вчити збільшувати і зменшувати числа в межах 10 на 1 , вчити називати сусідів числа. | |
«Телевізор» | Закріпити вміння вимірювати за допомогою умовної мірки, моделювати предмети в обмеженому просторі. | |
КВІТЕНЬ | «Вулиця різнокольорових паличок» | Принцип забарвлення паличок. |
«Стільці для сім’ї» | Вчити порівнювати предмети по величині. | |
«Будиночок для Віні – Пуха» (склад числа 8) | Вправляти в рахунку в межах 10, познайомити з утворенням числа 8. | |
«Кораблик» | Закріпити вміння вимірювати за допомогою умовної мірки, моделювати за задумом. | |
«Склади килимок для чисел 8, 9» | Вчити складати числа із 2 менших чисел, відпрацьовувати вміння додавати та віднімати. | |
ТРАВЕНЬ | «Твоя улюблена квітка» | Вчити знаходити в конструкції, схожість з обраною квіткою, порівнювати предмети за довжиною. |
«Подружки» | Вправляти дітей в рахунку двійками. Використовувати математичне поняття « пара». | |
«Покажи як ростуть числа» | Продовжувати вчити дітей збільшувати, зменшувати числа в межах 10 на 1, вчити називати сусідів числа, вчити порівнювати числа. | |
«Час» | Розвивати вміння дітей моделювати годинник, визначати час за годинником. |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.