Місяць Назва ігрових завдань Основні завдання
ВЕРЕСЕНЬ «Знайди і покажи» Порівнювати палички і колір. Знайти і показати таку саму коротку і довгу паличку і назвати її колір.
«Будуємо доріжки» «Стрічки в подарунок» Вчити розрізняти і групувати палички за кольором, освоювати еталони кольору й їх назви, використовувати в мові слова: така сама, однакові за кольором і довжиною і т.д.; розвивати окомір, вчити розуміти поставлене завдання, формувати навички самоконтролю і самооцінки.
«Потяг» Розвивати уявлення про довжину, порівнювати смужки по довжині.
«Колір і число» Вчити дітей відбирати смужки потрібного кольору.
ЖОВТЕНЬ «Море хвилюється» Вчити слідувати заданому алгоритму, точно виконувати словесну інструкцію. Вчити дітей відбирати смужки потрібного кольору і числового позначення по словесному вказівкою дорослого; підвести до висновку, що у палички кожного кольору є своє число. Завдання повторюються.
«Підбираємо стрічки до фартушків» Вчити розрізняти і групувати палички за кольором, освоювати еталони кольору й їх назви, використовувати в мові слова: така сама, однакові за кольором і довжиною і т.д.; розвивати окомір, вчити розуміти поставлене завдання, формувати навички самоконтролю і самооцінки.
«Моделюємо квадрат» «Моделюємо прямокутник» Розвивати уявлення про квадрат і прямокутник.
«Парканчики низькі і високі» Розвивати уявлення про висоту, про довжину, порівняти предмети по висоті і довжині.
«Число і колір» Вчити дітей відбирати палички потрібного кольору числового значення по словесній вказівці дорослого; підвести до висновку, що у кожного числа є свій колір.
ЛИСТОПАД «Підбираємо до будиночка дах» Закріпити еталони кольору та їх назви.
«Будинок і меблі для ляльки» Вчити встановлювати відношення між кольором і числом.
«Драбинка висока і низька» Розвивати уявлення про висоту, про довжину, порівняти предмети по висоті і довжині.
«Подорож на потязі» Закріплювати поняття: "який за рахунком".
«Склад числа» Вчити дітей складати число з одиниць; вчити розуміти поставлене завдання і вирішувати його самостійно, формувати навики самоконтролю.
«Вимірюй доріжки кроками» Вчити встановлювати логічні зв'язки і закономірності, розвивати у дітей окомір, вчити розуміти поставлене завдання і самостійно його вирішувати, формувати у дітей навики самоконтролю.
«На кольорову послідовність» Вчити вирішувати логічні задачі на основі візуального сприйняття інформації, вчити розуміти запропоновану задачу.
ГРУДЕНЬ «Собачка» Вчити відбирати палички потрібного кольору і числового значення по словесній вказівці дорослого.
«Мости через річку» Розвивати уявлення про ширину та довжину.
«Як розмовляють числа»(<=>) Вчити оперувати числовими значеннями кольорових паличок , познайомити дітей зі знаками "<" , " > " . Вчити записувати і читати записи : 3 < 4 . 4 > 3 .
«Як ростуть будинки з чисел» (склад числа 5) Вчити складати число з 2 менших чисел.
«Додавання паличок» Закріпити назву кольорів і числове позначення , вміння співвідносити колір і число , користуватися арифметичними знаками , вчити знаходити палички в сумі рівні двом даними .
«Дізнайся довжину мотузки» Вчити розуміти кількісні відносини , вчити знаходити зв'язок між довготою предмета , розміром мірки і результатом вимірювання , вчити встановлювати логічні зв'язки та закономірності.
СІЧЕНЬ «Білочка та їжачок ідуть на День народження» Вчити вибирати палички зазначеного кольору , вчити складати зображення предметів простої форми .
«Конструювання плотів на річці» Розвивати уявлення про ширину ( " широкий" , "вузький" ) і т. д. , порівнювати предмети по ширині , підбирати плоти за розміром.
Інсценування казки «Рукавичка» Продовжувати розповідати казки за ролями , закріпити уявлення про геометричні фігури , закріпити порядковий рахунок ; викладання цифрового ряду за допомогою паличок Кюїзенера .
«Хто в будиночку живе» Вчити складати число з 2 менших чисел.
«Палички можна віднімати» Вчити орієнтуватися у просторі (поняття «праворуч», «ліворуч»; розвивати кількісні уявлення
«Вимірюємо різними мірками» Вчити вимірювати за допомогою двох умовних мірок довжину предмета, вчити знаходити залежність між вимірюваною величиною, міркою і результатом, встановлювати логічні зв'язки.
«Дитяча залізна дорога» Вчити вирішувати логічні задачі на основі візуального сприйняття інформації, вчити розуміти запропоновану задачу та вирішувати її самостійно.
ЛЮТИЙ « Килимок для кішки» Вчити розрізняти палички за довжиною і кольором, складати квадрат з паличок.
«Книги на полиці» Закріпити знання про геометричні фігури , порядковий рахунок; викладати цифровий ряд за допомогою паличок Кюїзенера .
«Як дізнатись № будинку на новій вулиці» Вчити складати число з 2 менших чисел. Вчити вирішувати логічні задачі на основі зорової сприйманої інформації, вчити розуміти запропоновану задачу та вирішувати її самостійно.
«Покажи як ростуть числа» «Як білочка і їжачок гралися числами» Продовжувати вчити збільшувати і зменшувати числа в межах 10 на 1 , вчити називати сусідів числа , встановлювати логічні зв'язки та закономірності , розвивати зоровий окомір, вчити розуміти поставлене завдання, вирішувати його самостійно, формувати навики самоконтролю.
БЕРЕЗЕНЬ «Виставка тварин» Розвивати уміння створювати образ тварин, порівнювати предмети по довжині. Позначати словами результат порівняння.
«До казкових героїв» (дні тижня) Продовжувати формувати творчу уяву , логіку мислення і дій , закріпити навички прямого рахунку до 10 .
«Смугаста серветка» Закріплювати вміння дітей складати візерунок згідно словесної інструкції, закріплювати назви геометричних фігур, уміння складати число 6 з 2 менших чисел.
«Склади килим для числа 7» Вчити складати числа із 2 менших чисел, виконувати дії додавання та віднімання.
«Пошкоджена драбинка» Продовжувати вчити збільшувати і зменшувати числа в межах 10 на 1 , вчити називати сусідів числа.
«Телевізор» Закріпити вміння вимірювати за допомогою умовної мірки, моделювати предмети в обмеженому просторі.
КВІТЕНЬ «Вулиця різнокольорових паличок» Принцип забарвлення паличок.
«Стільці для сім’ї» Вчити порівнювати предмети по величині.
«Будиночок для Віні – Пуха» (склад числа 8) Вправляти в рахунку в межах 10, познайомити з утворенням числа 8.
«Кораблик» Закріпити вміння вимірювати за допомогою умовної мірки, моделювати за задумом.
«Склади килимок для чисел 8, 9» Вчити складати числа із 2 менших чисел, відпрацьовувати вміння додавати та віднімати.
ТРАВЕНЬ «Твоя улюблена квітка» Вчити знаходити в конструкції, схожість з обраною квіткою, порівнювати предмети за довжиною.
«Подружки» Вправляти дітей в рахунку двійками. Використовувати математичне поняття « пара».
«Покажи як ростуть числа» Продовжувати вчити дітей збільшувати, зменшувати числа в межах 10 на 1, вчити називати сусідів числа, вчити порівнювати числа.
«Час» Розвивати вміння дітей моделювати годинник, визначати час за годинником.
Кiлькiсть переглядiв: 178

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.